Keep dreaming

Shululu alla drömmare där ute. Mycket snack om drömmar och hopp idag... Deeep shit ;) Träffade Ritta i stan runt sju tiden, vi drog och tog en fiiika, varm choklad bääästa när de e helt kallt och regnigt ute. Fick jätte fina grejer av henne från USA :$ Taaaack igen babe. Känns som hela veckan har handlat om USA haha har fått hur mycket grejer som helst därifrån nu. Mina blingade ipod lurar från bror är verkligen de kaaaattigaste jag sett! Ahwell.. Hon fixa så hennes kompis ska skriva en låt till mig som ja ska försöka spela in i en studio i skärholmen.. Lite lattj sådär. Ah jag sjunger ju då för er som inte vet...
Jallafall, är helt slut vet inte ens varför -.-

ZZZZzzZzzzzZZzz....

SAAJK hihihi
Imorn ska jag träffa Amal och Della, tror vi ska hem till Amal (?) och chilla för hon åker ju till Maghriiib snart :D (Marocco) Helt sweeet semester.
ANYHOOOE, PEACE AND LOVE 2 YALL. Keep dreaming säger jag bara :)

Kommentarer
Postat av: Ameeeloooo

I love your blingilisious hörlurar!

2009-07-10 @ 23:41:27
URL: http://juuiiicy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0