LÄS INTE :@:@

hallu bloggination och mina älskade fans. jag vet att ni dör för mig, men tyvärr kan inte alla vara som jag... SORRY DUUUDES! :)
Efter Sara orren hade åkt hem träffade jag Della och åt glass hihi, sen joina Jessi och Pamela oss så vi gick runt lite tills vi hamna på Burger King... (mmm mat...) Blir hungrig nu bara för de :/
Ajaaaa. hemma nu iaf.. Har lust att titta på någon film, men jag vet inte vilken :( och ni gaaaahbas som läser min blogg kommenterar inte ens o hjälper mig. Så sug kuk allihopa sluta läsa min blogg
POSS :D

Kommentarer
Postat av: Daniella

tönt du är seriöst. vadå alla vill vara som dig? du vill vara mig och du älskar det. jag vet det. sluta spela dum



en två tre fyr alla guzzar måsterblir om du inte tycker om eeeestick härifråm

2009-07-02 @ 00:06:53
URL: http://imissyou.webblogg.se/
Postat av: Isabell

jaa bra tryck i dig lite mat så du kan bli lite fetare :)

2009-07-03 @ 02:05:07
Postat av: aki

JAAAA LÄTTT DIN FULA HORA DE SKA JA FAN GÖRA :D

så jävla najs asso inte sant tjejer :D

fetma <3

2009-07-03 @ 02:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0