loooong ass day

Är HEEEELT utmattad. Svär om jag försöker ställa mig upp min kropp skriker nej -.-
Det blev rätt chill igår kväll, skönt umgänge och konversationer som gjorde folk lite arga hahah, lämnar det där. Folk drog ganska tidigt så lägenheten blev tom runt två typ, efter det så kände jag och några andra att kvällen inte var riktigt slut så vi började gå från rotebro till väsby, haha snacka om lång resa i sådär höga klackar och huvudvärk :/ Och självklart ska de va så jävla kallt också... Menmen de va kul ändå måste jag säga haha. Vi kom till Johanna runt 5 halv 6 och däcka direkt fiiiifan... Nu har jag duschar och ätit och kommer må bra om jag får sova lite till (a)
PUUUUSS PÅ EEERRR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0