Ni tänker, fan va tråkigt, men ändå kommer ni inte kunna sluta läsa :) Ni dör för mig därför.

Vad är klockan nu när du börjar?
23.13

Vad heter du?
Akar K Rad

Födelsedatum?
28 mars

Stjärntecken?
Vädur

Vart bor du?
skäms egentligen för att säga det, men väsby -.-

Har du egen dator?
yes

Intressen? 
sjunga, fotboll, chillnäni me vännerna, hata daniella osv...

Favoritband/artist?
immortal technique

Favoritlåt?
finns för många

Hur många är online på din msn?
73

Vem är din 5:e online?
aram

har du några olästa mail på din hotmail?
Nope, viktigt att kolla mailen söörru


Beskriv ditt hår
mörkbrunt, långt och vågigt.

Har du piercingar/tatueringar?
nåra i öronen och en i näsan

Vart skulle du bo om du fick välja?
Sverige: Göteborg. Annars: New York eller London

Vad har du på dig just nu?
Shorts och ett linne

Vad har du gjort idag?
Träffat en bajs

Hur mår du just nu?
trött, seg, uttråkad

Äter du ofta godis?
jag ÄR godis

Vilken är din favorit dryck?
redbull

Vilket är ditt favorit teve program?
criminal minds fo shooo

Vem är din förebild?
Jag är min egen förebild

Vad är bäst me dig?
Att min gött är större än khaleds

Hatar du någon just nu?
I hat finns det alltid kärlek

Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?
aa du vet absolut, min dröm.

Är du underviktig, normalviktig eller överviktig?
Jag rullar ner för backar, svarar de på din fråga?

Hur lång är du?
158 tror jag 

Är du nöjd me dig själv?
De klart, jag e bäst?

Vad är du bra på?
att leva

Vad är klockan nu?
23.20

Vad har du ätit idag?
Kycklingbitar och pooommes. Plus nötter :D


Har du lätt för o somna?
nej inte utan musik

Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon?
Varför skulle jag ha de? Idiot test

Är du fet?
fetast

Vad stör du dig på?
Uppmärksamhets sökare

Är du osynlig?
hhahahahahahhahh alla vet att de där e en dum fråga näre gäller mig

Vilket/vilka ämnen har du bäst betyg i?
engelska

Vilket ämne har du sämst betyg i?
jag e keff på matte men har iaf G

Knarkar du?
smoke weed everyday

Röker du?
aa du vet riktig skorsten

dricker du?
om jag har lust

Äter du?
hela dan varje dag

Snusar du?
usch o fy

Har du runkat nångång?
runkar just nu när jag tänker på dig sexiga test... grr baby

Röker vattenpipa?
yez bästa

Ät en banan!
OKEJ!!!! :D:D:D:D

Favoritmeny på donken?
BIG mac :$

Donken eller BK?
put your hands together ;););) HAHAHAHAHA

Skulle du kunna sjunga allsång på skansen?
om jag fick betalt aa. för fin för skansen :D

Skulle du tänka dig att ha sex med nån i blink-182?
dom har frågat men... naaa

Städat eller stökigt?
städat

Vågar du rapa högt inför andra?
de klart. DE E NATURLIGGGGT!


Skriver du mer än 2 utropstecken?
när jag pratar me daniella för hon e så jävla seg

Vad är klockan nudå?
lak oho. din mamma är klockan nu

Vad ska du göra sen?
kolla på kriminella tankar :D

Är du inne på msn nu?
yesir

Har du anorexia?
omg ja får flipp snart när skaru fattaa

Hur vill du dö?
jag e superman kommer inte dö

Hur ofta sitter du vid datan?
när ja känner för de

Öl eller vin?
öl orka leka fin.

Cola eller redbull?
redbull

Vem står dig närmast, mamma eller pappa?
din mamma va närmast mig igår kväll iaf (försökte lägga en)

Behöver du mer kärlek?
jag ger mig själv all kärlek ja behöver

Blir du full varje helg?
aa du vet fjortis fylla oxo

Natt eller dagmänniska?
ugglish

Är du vampyr?
i wish :(

Är du transa?
ja

Vad skulle du välja, åka framåt eller bakåt i tiden?
bakåt

Är du laglig?
im a bad girl

Vill du ha barn någon gång?
japp

Är du beroende av nånting?
mat

Vad vill du bli när du blir stor?
antingen vill ja sjunga elr advokat

Är du rädd för att dö?
nope

Vad är klockan nu när du är klar?
23.28

Kommentarer
Postat av: julia

ahhahaaha oohmy, vilken keff lista

2009-07-13 @ 23:32:07
URL: http://jjullis.blogg.se/
Postat av: Daniella

HAHAHAHAHAHAHAHAHHA!!!! fan vad skööööön, me likey så bad att jag blir tänd på dig. come here bebeeeeee!

2009-07-14 @ 01:08:24
URL: http://imissyou.webblogg.se/
Postat av: Akar

käften julia du älskaaa den!



HAHAH du är alltid tänd din jävla tjockis

u knooow what i meen :$

2009-07-14 @ 01:43:34
URL: http://kuurdiie.blogg.se/
Postat av: Daniella

hahahahaha HUSSHH!!! säg inte så framför leo, han kommer bli skrämd =(

2009-07-14 @ 21:47:14
URL: http://imissyou.webblogg.se/
Postat av: Akar

BÄÄÄZTAA!!! så måste blir...

2009-07-14 @ 22:02:58
URL: http://kuurdiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0