sho bitches

Tjena idioter som e vakna. Aaa ni e idioter fan ja önskar ja sov just nu som alla mentalt friska människor :( Mina äckel kusiner väcker mig att jävla snorungar dom kmr in i mitt rum kl 11 ja ligger helt däckad fan o dom börjar spela ps2 :S MAN BA HEEEELLLOOO DU E INTE HEMMA HANDIKAPPS INVALID UNGE! shiiit asso fett irriterad.
Jag förstår inte vad de e för mening med att vakna såhär tidigt fan de finns ändå inget att göra nu seriöst kolla vädret alla e på såhär irriterande humör. En väldigt dålig dag för alla vill jag påstå!

Aja... vi får se vad som händer idag, orkade fan inte gå me min mamma o moster till centrum.  Och snorungarna gick efter en massa gnällande (ville sparka av deras huvud) hem till min andra moster. THANK THE LORD FOR THAT.
Va händer idag för er?

Kommentarer
Postat av: Daniella

HAHAHAHAHAHAHHHA! och ni klagar på mig när jag säger att jag hatar barn vaaaa? jävla siktir alltså!



Idag ska jag deppa och sörja min längtan efter u know who och u know what wink wink ;)

AHAHAHAAH! ska nog också titta på sex i staden, måste titta klart på alla avsnitt nu för fan! HAJDO BABE, me lav jo short time <3

2009-07-19 @ 13:36:56
URL: http://imissyou.webblogg.se/
Postat av: Akar

De ska du inte alls, du ska ju träffa oss :D IHIHIHIHI

2009-07-19 @ 14:12:31
URL: http://kuurdiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0