BÄZTÄÄ

Heeeey hoes, kom hem för typ två timmar sen. Va hos juuuullis med flicksen o hade de najsz hähähä, ZTROOMBAA!!!! Jävligt schööön kväll möste jag säga. så måste blir, bääääztäää! Nu sitter jag här o rimmar me khaled. han e bäztä bäztä :D
imörgön ska jag träffa sivan min bäääbbiii, ska bli lolit. Nu har ja tjatat på khaled i en timme om att göra en rim om mig, så nu håller han på HIIHHIIHHIHI E SÅ HAPPY :D:D:D för mkt vatten trruur jag.... YEZYEZYEZ

akar e en riktig bror aa hon leker stor

men i mina ögon så e du alltid den där ungen som peter ut sitt snor

hahah akar hon glider runt o rappar rim som egentligen e mitt

men d lugnt jag fick en kväll med dig så d kvitt

nu du vill mekka upp en o lighta upp den

säg mig akar har du en liten ztt kan du möta mig i porten

för vi kan glida runt i mitt kvarter

innan vi hör mullan som skriker o ber

sen vi kan lighta upp lite mer

du kollar på mig o bara ler

hahah för akar du vet hur d e

glida runt o ba pumpa S.O.B

o ba inte göra någonting

klä sig i mjukisbraller keffa skor o fejk bling

för d spelar ingen roll

När vi två tjockisar glider vi rullar som en boll du veeeet

men nu bror jag måste gå o lägga en fet

dem här raderna jag tror dom blev lite för het


HAHAHHA BÄÄÄSTA BROR

Kommentarer
Postat av: julia

hahahahahhaahh grrrr kattig rim

2009-07-21 @ 12:55:08
URL: http://jjullis.blogg.se/
Postat av: Ala

HAHAHAHAHHA sååå skön

2009-07-21 @ 13:41:09
URL: http://mmaamacita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0