shuuululululu

shululu gangstas. Kom he mför ett litet tag sen, träffade älsklingen och promenerade lite, åt glass sen gick vi till Robin den feta kurden o chilla lite.. Är heeelt död asso har sprungit runt som en galning idag. Vi hade massa gäster, o ba gud vet hur mkt jag har diskat asso shiiit... skjut mig :)
Finns inte så mycket mer o säga asso.. Sivan kom hem i torsdags yey :D Måste ta o träffa henne snart fifan har saknat den åsnan..
Imorn kanske ja ska ut me min moster o mina kusiner o så.. vi får se vart livet leder oss haha, elr vädret rättare sagt fan man vene ens hur man ska planera dagen pga vädrets humörsvängningar.. jallafall, pallar inte skriva mer vet att ni e intresserade av mitt liv men men sucks 2 be u :)

piiizz out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0