falskheten tar över

Hihi så skönt, shoppppaaade idag yey :D Köpte en kjol, en klänning, ett linne, en tröja/jacka och massa smågrejer som behöves liksom. Fick träffa min älskling också innan hon åker :( Kommer sakna dig baaaabe, have fun in spain, tare lugnt bara ;) Efter kista drog vi hem till mig lite och chillade med min älskade maaaami, sen träffade jag Jessi och promenerade lite... Hemma nu och tar de luuuugnt, Morgondagens planer är lite överallt men det kommer nog sluta bra :)
Jessica sa idag till mig: Tack för att du finns, tackar gud att det finns folk som är äkta som dig.

Det fick mig att fundera lite... Det är skumt att man ska nu för tiden påpekar om någon är äkta, istället för om någon är falsk. Det visar att det finns färre äkta människor än falska.
Mitt svar till henne var: Det är inte svårt att vara äkta, man är det från att man föds. Vissa glömmer bara bort det ;)
....

Kommentarer
Postat av: Amal =)

bästa svaret! <33 you are soo smaart!

2009-07-01 @ 16:05:22
URL: http://jjuuiicy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0