guldvärt

Ni människor har ingen jävla aning vad ni snackar om... Har frågat ca 10 pers nu om de tycker "att vara player/att playa någon" är fel. och alla sa något likt: Det är klart det är fel?
Helt chockerade över min fråga.
Sedan när jag frågar: Men varför tycker du det är fel?
Svaret jag får är: Det är ju bara det? Eller: Det är fel det vet ju alla...
Så ungefär... Men det är det dummaste jag hört :S Det är en jävla norm bara att det är fel att vara player, hälften av er snorungar vet inte ens varför det är fel eller snarare varför ni TYCKER det är fel. Jävla idioter det är en norm ok en NOOOORM!
Jag tycker det är chiiiill alltså :D Håller ni inte med mig... Hmmm.. Fuck you or fuck someone else, I dont give a fuuuuuuck

Kommentarer
Postat av: Daniella

du fråga 10 pers och inte en enda av dem var moi. jag känner mig väldigt speciell tack! </3 (U)



det som är fel är att vara medveten om att man leker med någon annans känslor och utnyttjar han/hon bara för att man inte har någon nytta eller något hjärta. men det är en helt annan femma ifall båda är medvetna om att relationn ni har is just for fun.



fråga mig nästa gång din jävla apa. du vet att jag är för bra, det är nog därför du inte frågar mig, hmm... så måste det vara :D

loveee yaa girl <3

2009-06-30 @ 17:50:12
URL: http://imissyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0