helt haaaaaaajp!

Igår vaknade jag nio för att åka till grönan. Efter det har jag inte sovit någontiiiiiiiiing! Fifan, ala och jag höll vårt löfte om att inte sova... Så jag drog till en kompis runt 5 imorse och kom hem för typ en timme sen eller något. Tog en kalldusch, fett skönt btw, och nu håller jag på och fixar mig för att åka in till stan och träffa mina tjejer...
Ha en trevlig torsdag, njut av vädret orrinations, det ska iaf jag :D
Det blir enkla svarta shorts med ett typ lila rosa linne och vita kilklackar :)
Kolla va söta vi var kl halv 5 på morgnen? aja... mina naglar är iaf fina AAAAS USUAL

ps... Siiiiivan! Hoppas allt går bra, hälsa syrran Grattis! MWAAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0