För mycket fritid på sina händer.

Det är riktigt tråkigt och synd om människor idag alltså. Förstår ni inte att ni kommer få I ER till slut? Gud bestraffar inte jag, och det är det han/hon gör. Allvarligt talat, hur mycket fritid kan man ha så man verkligen gör ALLT för att förstöra folks liv? God knows our time is limited, hur kan folk ha så lite för sig att dom orkar slösa varje sekund på dagen att planera hur dom ska förstöra pga deras egen avundsjuka. Det finns en grej som verkligen gör människor UUUUGLY, och det är avundsjukan som de har i ansiktet.. Aja, kan inte kontrollera folk kan bara låta det riiiinna av mig som jag gör :) Ärligt talat jag tar inte ens åt mig av era ord och äckliga handlingar, gud straffar inte jag, and what goes around comes around baby :) kaaaaaaaaaaaarman är hååård!

det blev väldigt "clichéeigt" men whatever, u get my point :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0