/lilsis

bästavän.

Världens vackraste människa, med världens vackraste hjärta.
Har du någon aning alls om hur mycket jag verkligen älskar dig?
Att jag skulle kunna ta mitt egna liv bara för att du skulle slippa lida?
För även om du inte tror det så vet jag, jag vet hur mycket du lider, och
jag önskar att jag kunde lida istället för dig. Inga ord kan förklara min kärlek 
och tacksamhet till dig! Förstår du att du är den som gjort mig till den jag är?
Att det är du som byggt upp mig? Utan dig skulle jag verkligen falla ner i ett hål
och aldrig vilja komma upp igen, men jag skulle aldrig ge upp, med eller utan dig.
För det du har lärt mig är att man kan klara allt, även när man känner att man
har nått ''rock bottom''. Jag skulle ta allt det du har lärt mig och gett mig, och kriga
mig upp med det, med alla dina visa ord. Jag tackar Gud för att ha dig vid min sida,
du är min bästavän, min syster, och mitt livs glädje. Jag älskar dig så sjukt mycket,
Ta åt dig av orden, och jag ber dig, glöm de aldrig, glöm aldrig hur mycket jag älskar dig.
/ B-lava :$♥


Skrivet av min underbara lillasyster. All min kärlek till dig bästis.

Kommentarer
Postat av: ala kadiri rad

2009-03-10 @ 15:46:37
URL: http://tjockisboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0