sweet 17

Tjejeer! Ville bara säga tack för den bästa kvällen, love u guys.
Det blev kurdisk middag hos mig och sedan övernattning på Scandic hotell Infra city, finaste rummet, bad i bassängen, bastu, "träning" för några haha, lite dancing och drinkar and of course some scary stuff as well :D Haha, för att inte tala om hur mycket vi åt :S Väldigt lyckad födelsedag allt som allt, och det ska göras om fler gånger girls.

Can't believe my birthdays over :(, aja får väl njuta av världens vackraste dator istället :D
PUSSS PÅ ER!

ps. bilder kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Daniella

awwww tack sjääääääälv älskling! vi hade jättekul och låt mig inte börja med maten, alltså jag små dreglar bara av tanken av kycklingen och ris och kaafta, alltså shit! min mage kurrar ;(



längtar tills din 18årsdag, thats all i can say :P

2009-03-29 @ 23:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0