INDEPENDENT BITCHEEES

Jag behöver inte luta mig på någons axel för att klara dagen och jag behöver inte hjälp för att klara livet. Jag föddes ensam och jag kommer dö på samma sätt, så varför leva livet på annorlunda sätt? Jag är inte pessimist eller någon sorts "ensamvarg", and i'm all for the whole have a boyfriend and get married bull-ish... Men bara för att man har någon man älskar betyder inte det att man behöver vara helt beroende av den här personen, du klarade väl dig bra utan honom/henne innan ni träffades, varför skulle du inte kunna klara dig nu? Skippa hela jag klarar mig inte utan dig skiten, för tro mig that's a load of crap. Va inte codependent, för i slutändan är du ensam och du kan inte lita på någon jävel, så du måste kunna stå på dina egna två fötter. Vilket inte är en jävla kamp som folk får det att verka. Du fööööddes förfan så varför ska du nu behöva anstränga dig för att leva så? Hahaha, en stor jävla komedi hela grejen.


PEEEEEEEEEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0