Tröttnat.

Jag är så jävla trött. Trött på att man inte ens kan ha en riktig konversation med någon längre, utan allt är så tilltvingat nu för tiden.. Folk har blivit så ytliga och äckligt fördomsfulla. Öppna era ögon, öppna era hjärtan. se in i en persons ögon och se vad som finns där inne. Jag har lärt mig så mycket av falska människor, har lärt mig att se rakt igenom personer. Så jag antar att alla ni falska horungar där ute har hjälpt mig mycket, man ser lättare nu vilka som är en av er och lika äckliga som er :)
Har lärt mig från mina misstag, och ni kan fan lita på att jag inte tänker göra om dom. Jag skiteri, vad ni än försöker göra mot mig så kommer ni inte knäcka mig. Hahaha, du sitter och säger, payback's a bitch? Älskling du kommer aldrig kunna göra payback mot mig, du kommer aldrig lyckas såra mig eller göra mig arg, för vad du än gör så kommer det bara rinna rakt av mig. Antingen fortsätt slösa din tid, fine by me allså, eller ta mitt råd och ge bara uuuuupp!


Kommentarer
Postat av: Narin

Walla Afarim u dastet khosh bet Akii!!! :D

Kraaaam and much looove!

;)

2009-05-11 @ 19:43:06
Postat av: akii

weeeish bakorban chan shirini!! :D

mwaaah!

2009-05-11 @ 21:25:54
URL: http://kuurdiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0