You never know

Hon var på sin väg att bli en universitetsstudent
Stannade inte ens för att prata med den medelmåttiga ungen
Den typen av tjej jag begrunda giftermål med
Diciplinerad, intellektuell skönhet
Alla sa till mig att försöka haffa  henne var hopplöst
Först trodde jag bara att hon inte hade med fattiga ungar att göra
Såna gangsters som pratar om hur de plockar ungar
Men de där rika-röka-på ungarna hade ingen chans
"Jag är inte ens intresserad" är vad hennes kroppsspråk brukade säga
Alla runt omkring gav upp med att försöka ge henne
Det spelade ingen roll hur mycket game du hade, hon var inte intresserad
På gatan var tjejerna svartsjuka, men erkände det inte
Snackade skit och förnekade till alla att de gjorde det
För de ångrade den långa listan av snubbar de lät komma in i dom
Rökte på med svartsjuka tankar varje gång de tände på
Hon rökte intelligent och de försökte alltid kopiera
Men när de försökte använda hennes vocabulär lät de slarvliga
Hon hade egen stil, bara hennes egen, respektabel och äkta
Jag va helt galen i henne, och det fanns inget botemedel

Kommentarer
Postat av: julia

så jävla fin låt

2009-05-22 @ 11:56:31
URL: http://jjullis.blogg.se/
Postat av: akii

bästa bästa

2009-05-22 @ 12:17:58
URL: http://kuurdiie.blogg.se/
Postat av: kkkkuuung ala ;d

immortal technique <3

2009-05-22 @ 21:12:58
URL: http://hollaatme.blogg.se/
Postat av: Anonym

va heter låten? :)

2009-05-23 @ 14:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0