2 år sen... Things have a way of changing right before our very eyes.

Jag har alltid vetat att det finns någon där ute som väntar på mig, den rätta.
Du är det underbaraste som finns i mitt liv, du är den ja älskar mest på hela den här jorden.
Ibland tror jag bara att jag lever i en underbar dröm som jag inte vill vakna upp ifrån..
Du har allt ja kan önska mig. Du har världens underbaraste personlighet, och ett hjärta av rent guld.
Skulle jag förlora dig, skulle allt ljus i mitt liv slockna och mitt hjärta skulle stanna, jag skulle ta mina sista andetag i livet.
"Meningen med livet e att vara meningen i någon annans liv"
Du e min mening med livet älskling, du får mig att vakna upp och älska att det finns en ny dag.
För mig e vi menade för varandra, och det här e äkta kärlek.
Våra underbara minnen finns för all tid sparade i mig, vad som än händer.
Jag vet att vi kommer ha många fler år tillsammans, och det gör mig till världens lyckligaste.
Att känna att jag har dig vid min sida gör så att ja orkar med den nya dagen som kommer.
Det får mig att stå ut med allt som händer i mitt liv och alla gånger jag blir sviken..
Det får mig att fortsätta kämpa och le.
Du betyder mer än någon annan någonsin har betytt för mig och det menar jag.
Du är mitt leende, du är min värld, du är min lycka och mitt liv. Du är min kärlek och bästa vän.
Det är i dig ja anförtror mig, det är för dig jag berättar allt som händer i min omgivning och i mitt liv.
Det är med dig jag kan vara mig själv och aldrig behöva oroa mig över att du kommer att döma mig för något.
För att jag vet att som jag älskar dig för den du är, älskar du mig för den jag är och alltid har varit.
Bara blotta tanken av att förlora dig gör mig knäsvag och lusten för att leva börjar försvinna.
Vart du än är, vart du än går, vad som än händer så kommer jag alltid att finnas vid din sida tvivla inte en enda sekund på det.
Bebis, för dig kan jag göra allt! Jag skulle kunna dö och döda för dig, det är du som är som min luft och det kan inget ändra på.
Du vet saker om mig som ingen i världen vet om, och du är den enda jag vill ska veta.
Gud har lagt upp en plan för oss, det vet du.
Alla har försökt förstöra men ingen har lyckats, det är alltid dem som förstör för sig själva.
Det är för att bandet vi har är för starkt för någon att rubba!
Jag behöver ingen eller inget om jag har dig, du är allt jag behöver och allt jag lever för!
Du är speciell ja hoppas att du förstår det, och jag att hoppas du förstår att jag inte kan leva utan dig sötnos.
Jag försökte förklara i ord nu hur mkt du betyder och tro mig jag skulle kunna sitta här i år till.
Men det behövs inte för jag tror du förstår och känner min kärlek i ditt hjärta!
för att förkorta allting, jag älskar dig!
Jag har alltid vetat att det finns någon där ute som väntar på mig, den rätta.
Du är det underbaraste som finns i mitt liv, du är den ja älskar mest på hela den här jorden.
Ibland tror jag bara att jag lever i en underbar dröm som jag inte vill vakna upp ifrån..
Du har allt ja kan önska mig. Du har världens underbaraste personlighet, och ett hjärta av rent guld.
Skulle jag förlora dig, skulle allt ljus i mitt liv slockna och mitt hjärta skulle stanna, jag skulle ta mina sista andetag i livet.
"Meningen med livet e att vara meningen i någon annans liv"
Du e min mening med livet älskling, du får mig att vakna upp och älska att det finns en ny dag.
För mig e vi menade för varandra, och det här e äkta kärlek.
Våra underbara minnen finns för all tid sparade i mig, vad som än händer.
Jag vet att vi kommer ha många fler år tillsammans, och det gör mig till världens lyckligaste.
Att känna att jag har dig vid min sida gör så att ja orkar med den nya dagen som kommer.
Det får mig att stå ut med allt som händer i mitt liv och alla gånger jag blir sviken..
Det får mig att fortsätta kämpa och le.
Du betyder mer än någon annan någonsin har betytt för mig och det menar jag.
Du är mitt leende, du är min värld, du är min lycka och mitt liv. Du är min kärlek och bästa vän.
Det är i dig ja anförtror mig, det är för dig jag berättar allt som händer i min omgivning och i mitt liv.
Det är med dig jag kan vara mig själv och aldrig behöva oroa mig över att du kommer att döma mig för något.
För att jag vet att som jag älskar dig för den du är, älskar du mig för den jag är och alltid har varit.
Bara blotta tanken av att förlora dig gör mig knäsvag och lusten för att leva börjar försvinna.
Vart du än är, vart du än går, vad som än händer så kommer jag alltid att finnas vid din sida tvivla inte en enda sekund på det.
Bebis, för dig kan jag göra allt! Jag skulle kunna dö och döda för dig, det är du som är som min luft och det kan inget ändra på.
Du vet saker om mig som ingen i världen vet om, och du är den enda jag vill ska veta.
Gud har lagt upp en plan för oss, det vet du.
Alla har försökt förstöra men ingen har lyckats, det är alltid dem som förstör för sig själva.
Det är för att bandet vi har är för starkt för någon att rubba!
Jag behöver ingen eller inget om jag har dig, du är allt jag behöver och allt jag lever för!
Du är speciell ja hoppas att du förstår det, och jag att hoppas du förstår att jag inte kan leva utan dig sötnos.
Jag försökte förklara i ord nu hur mkt du betyder och tro mig jag skulle kunna sitta här i år till.
Men det behövs inte för jag tror du förstår och känner min kärlek i ditt hjärta!
för att förkorta allting, jag älskar dig!

Från mig till den jag trodde var mitt livs kärlek..

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Vad tycker du om päls, skinn, läder osv?

Läs det här: http://pimpxprincess.blogg.se/2009/november/dagens-irritation.html#permalink

2009-11-09 @ 23:11:50
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Då är vi två :)

2009-11-10 @ 11:25:36
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: daniella

heartbreaking :(

2009-11-10 @ 13:27:23
URL: http://imissyou.webblogg.se/
Postat av: julia

så hemskt, man tror man vet

2009-11-11 @ 14:18:07
URL: http://jjullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0