Ballerina med len och krämig Ballerina nougat!!!

mmmmm... Ballerina måste vara mina favoritkekor ever!! Men original då, jag hatar att företagen alltid ska göra någon jävla remix på allting! Gud vet liksom hur många olika fanta smaker det finns, man orkar inte ens hålla koll längre.. Vad hände liksom med dom goda gamla tiderna??? Hahah ok har nog lite nostalgiflipp.

Kom nyss hem från skolan, hade redovisning idag på engelskan vilken är mitt ääämne liksom så jag var riktigt nervös eftersom jag vill göra bra ifrån mig, men det gick bättre än jag trodde faktiskt :)
Jag läser 5 engelska kurser nu på gymnasiet och jag förväntar mig MVG i alla! Dessutom är jag ganska säker på att jag vill plugga engelska på högskolan också, på Göteborgs universitet skulle jag tro. Men vi får se hur det blir med det där.

Nu har jag babblat på så det räcker -.- Ska fortsätta smaska på mina kakor nu medan ni får se vad jag hade på mig idag :) Inte så bra bild pga. ljuset, dock är kameran 5 megapixel :S
AJA POSS!!!

Ett enkelt svart linne från Gina Tricot
En tshirt från Vero Moda
Jeans-tights från bikbok
SOOCKOOR!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

NOOOOOOOOOOO!!! :'( då är dom inte lika mysiga längre. DOM FÅR INTE VARA MED I MIN BLOGG!!!

2009-11-10 @ 22:49:58
Postat av: julia

sexiga sockor :D

2009-11-11 @ 14:16:21
URL: http://jjullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0