chilling in da schuul

shululu kära bloggen!! står här med horan soroosh och han vägrar hjälpa mig med mitt etikarbete för han e så snål :(
love him. /soroosh
vår lektion imorse blev inställd för vår lärare är sjuk, det är typ tionde gången det händer, vi kommer hit i onööööödan :(

asså jag måste bara säga att den här snubben avesta e fööör skön! jag älskar honom över allt annat. gillar khaled oxå lite, men han gilalr inte mig så mycket. han gilalr avesta ännu mer..

hmm.. ja jag antar att ni vet vem det var som skrev :)

puss mina kära fans :D:D:D


omg vilket fucked up inlägg... cred till er som hängde med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte gullig blogg :)

2009-11-11 @ 15:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0