ELVINHOO

HÄÄÄJ BLÖÖÖÖGGÄÄÄN!!!! Kom nyss hem från Vällingby, det va riktig ångest resa hem :S de tog 2 fucking timmar fan jag hatar söndagar och jag hatar att bo i väsby. Det var en riktigt mysig daaag, jag och rita köpa massa mat från donken sen drog vi hem till kurde och ååååt och fika och gjorde något som fortfarande är HEEEMLIGT!! :D
Nu sitter jag här med lillsyrran som sitter och pluggar på sex och samlevnad hahah, hon läser om könssjukdomar och allt jag hör är "klåda i könsorganet och blåsor" asso kräk...

Väntar på att khaled ska läsa 40 sidor sin bok nu, och jag ska plugga så länge... sen ska vi hålla varandra sällskap hela natten................ punkt.

punkt.

hihi uttråkad!!

Nejmen seriöst.

punkt.







KLAMYDIA!!!


Imorn ska jag stanna hemma för jag är hur sjuk som helst, det ligger snorpapper överallt.. I KNOW THAT TURNS U OOON!! GRR ;)


lilla cousin elvin :$ SÖÖÖÖTTTTTIIIS

Kommentarer
Postat av: Daniella

vad är detta? du får ju en massa nya bebisar hela tiden! hahahaha men denna var jättesöt

2009-11-09 @ 00:54:48
URL: http://imissyou.webblogg.se/
Postat av: aki

Hahahhahah KÄFT!!!! Mina kurder förökar sig vad ska jag göra

2009-11-09 @ 01:29:55
URL: http://kuurdiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0