fuck rubrik

godmorgon bloggis!!! ja det var en väldigt lång kväll med blandade känslor, vi fällde både svett och tårar...


SAAAJK hahha. det va en skön kväll, vi åkte till husby för sam skulle ha fest :) det kom ganska mycket folk, det fanns dricka, bra musik osv... men ingen dansade... men mot 11 tiden började vi liva upp festen lite så tillslut kom alla igång :) jag drack dessutom inte en endaaaa klunk! (ni trodde inte på det där nykterist snacket va?) ändå trodde alla att jag var helt wasted pga. att jag försökte liva upp allt så mycket hahah. jag var hemma runt 2 sen däcka jag diiirekt...
idag ska jag nog bara ta det lugnt pga. helgen varit så fullpackad! dessutom måste jag förbereda mig för periodsbyte på måndag i skolan!!
om ni inte redan visste det så har ju rudbeckskolan 3 perioder istället för 2 terminer, vilket gör att schemat varierar men även att man läser kurserna på mycket snabbare tid, vilken kan göra att man blir lite stressad... men det löser sig i varje fall :)

hoppas ni haft en skön helg!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0