haha en tråkig mobil

Namn 7 - Amal

Är han/hon kul? - hon är SLOW!!! så JA.
Har du kramat personen? - absolut
Minnen med personen? - hur många som helst haha

Namn 9 - Aran
Var träffades ni första gången? - hmm... gud jag kommer inte ihåg :S det var längesen!
Har du kännt personen länge? - ca 3 år
Fullständigt namn: Aran Hafid

Namn 14 - Biggie
Flicka eller Pojke? - poooje
Är ni nära vänner? - bra vänner kan man säga
Har du pratat med personen i telefon? - of course

Namn 15 -
Camila
Hur länge har ni känt varandra? - Ca tre år
Kan du berätta hemligheter för personen? - hahaha vi har många hemligheter

Namn 35 - Jenny
Är hon/han vacker? - jaaa!
Känner du honom/henne bra? - nja inte så jätte bra
Är han/hon upptagen? - ingen aning :S

Namn 50 - Josef Norrköping
Har du sänt personen ett sms? - yessir
Är det en tjej? - nej
Går personen i samma skola? -  nooope

Namn 56 - Khaled
Är ni släkt? - brooor
Hur är han/hon till sättet? - manshora
Känner du honom/henne bra? - bäst

Namn 83 - Sahand
Hur gammal? - 20
Bor? - rinkeby
Hatar du personen? - nej :o

Namn 93 -
Sara tensta
Har du besökt personen? - vadå besökt?
Är han/hon trevlig? - jadå
Vad börjar hans/hennes namn med? - S

Namn 122 - Tobbe
Har du sett personen full? - nope
Är personen äldre än du? - hmm 92a som mig

Namn 129 - Triska
Är han /hon vacker? - jadå
Minne av personen? - hmm kommer inte på något bra
Har du hennes/hans msn? - yes

Sista namnet
- Winta
Gillar du han/hon? - jaaa jätte för liten fd. skåning
Har ni varit tillsammans? - neeee

Vad har du för bakgrund?
bild på mina älsklingar, dani khaled och jullis

Ringsingnal?
Black eyes pease ft. Fatman Scoop - Boom Boom Pow
Hur mycket batteri har du kvar?
17 %

Vem ringde du senast?
Daorsa

Vem ringde dig senast?
Mami

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
Ok. Men om vi skulle börja runt 6-7 tiden så hinner vi dansa, dricka mm :) Vad säger du?

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Ja men va i skolan då?

Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
Naaw dont cry :P jag kommer jag kommer

Vad står det i ditt 52:a mottagna sms? 
Nej hon är hemma nu hihi jag slutar om 40 min

Vad står det i ditt första utkast?
har inget

Och ditt 5:e utkast?
har inget

Vad står det i ditt första skickade sms?
Palla vara asocial! Skyll dig själv :D

Och i ditt första mottagna sms?
Haha :P

Har du några sparade medelanden?
Ja en från Julia där det står - "Du vet väl om att du är värdefull? Att du är viktig här och nu. Att du är älskad för din skull, för ingen annan är som du <3"
Och en från khaled där det står "Jag älskar dig"

Har du något i utkorgen?
nej

Vad är rekord på snake på din mobil?
so long ago :( i miss

Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Aram

Vad har du för kontakter som börjar på M?
Jag orkar inte

Hur många sms har du skickat, samanlagt?
6190

Vad står det i dina anteckningar?
Audition för talangshowen 13 januari

Har du privat nummer just nu?
nope
omg jag kan inte fatta att jag slösade tio min av mitt liv på det här...
ska gå skära mig nu.

Kommentarer
Postat av: Daniella

hahahaha julias sms <3

2009-11-11 @ 20:36:39
URL: http://imissyou.webblogg.se/
Postat av: julia

naaa den va rolig inlägg :d

2009-11-11 @ 21:58:39
URL: http://jjullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0