im callin' you

Ciaaaaaaao raggazzi! I think im sick guys, min hals is seriously killing me :( But ill get over it! Jag ska till Tumba idag med mami och lilsis (www.mmaamacita.blogg.se) till min farbror för han har fått en liten beeebiii! Nu har jag fått två kusiner under loppet av två månader haha, im lovin it!!
Ska försöka få lite plugg gjort där borta så jag får nog ta med mig datorn, och efter det ska jag till apan Khaled.. Vi ska titta på Paranormal Activity!! :| DÖN DÖN DÖÖÖN! Alla snackar om den där filmen nu för tiden asso har hört att den är riktigt äcklig... Men vi får väl se! Min syster står bakom mig och tjatar om baggy jeans så jag ska fan rulla nu innan hon biter mitt huvud.
ARRIVEDERCIII!!



Jag och bääästa vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0