Jag älskar dig

Förlåt för alla gånger jag skrikit och svurit åt dig, förlåt för mitt dåliga humör. Förlåt för alla gånger jag inte satt dig först.. Ingen människa på denna jord betyder mer för mig än du, du är min ängel. Jag tror inte det finns ord för kärleken jag har för dig, du är den som uppfostrat mig och gjort mig till den jag är idag.


Jag kommer aldrig glömma alla gånger du tröstat mig och funnits där för mig i mina svåra tider. Alla små saker du gör för mig varje dag… Du känner mig så väl, bättre än någon annan.


Jag kan inte ens hitta ord för att säga tack för allt du gjort för oss, ingen mamma i världen har nog offrat så mycket för sina barn som du gjort för oss. Ditt liv, din barndom, din kärlek, din hälsa, din lycka och dina drömmar. Du sätter dig själv sist i alla sammanhang, allt för att vi ska må så bra som möjligt. Ingen människa i världen kan förstå allt du gått igenom utan att säga ett ord, bara för vår skull. Du har det största hjärtat i världen och ser alltid allas bra sidor, du kan aldrig neka en annan människa något utan gör allt för att hjälpa alla. Gud måste älska dig pga. den vackra människan du är..


Mamma jag klarar mig inte utan dig, och jag vet inte hur jag ska säga förlåt.. Jag ska göra allt för att göra dig stolt, för att bli människan du vill att jag ska vara. Allt jag gör i mitt liv framöver gör jag för din skull, för att du ska kunna kolla på mig och vara stolt över att jag är din dotter. För att du ska veta att allt du gjort och offrat inte har varit i förgäves.


Du är min ängel mamma, allt jag vill är att du ska må bra. Jag vill att du ska vara med på mitt bröllop och leka med mina barn, jag vill att du ska se mig ta examen med stolthet och veta att jag har blivit något. Jag vill alltid ha dig vid min sida. Jag är som lyckligast när jag är i dina armar och du klappar mig på huvudet och torkar mina tårar. Det finns inte ord för att förklara…




Jag älskar dig mer än Gud älskar sina änglar, mer än något annat. Jag ska göra allt.. allt.

Så vacker, en gåva från Gud.

Kommentarer
Postat av: kajsa

naw, finns ingen större kärlek än den till sin mamma <3

2009-11-22 @ 00:58:03
Postat av: julia

va fint skrivet. fick nästan tårar <3

2009-11-22 @ 22:40:59
URL: http://jjullis.blogg.se/
Postat av: Daniella

din mamma är verkligen en fin person. jag förstår precis vad du menar älsk. att göra någon stolt kanske inte alltid känns enkelt men jag vet att hon är det. en sån stor förändring som du har gjort på så kort tid! om jag är stolt över dig så vet jag inte ens vad din mamma känner.

2009-11-22 @ 22:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0