Mjukost är gott.

Godmorgon mina små kycklingar!! Hur mår alla idag? Jag är på bra humör måste jag säga, min näsa rinner, det dunkar i mitt huvud, när jag sväljer känns det som jag sväljer spikar... MEN ÄNDÅ ÄR JAG GLAD :D Nu sitter jag här med två mackor samtidigt som jag pluggar etik, japp, jag är knappt vaken än men pluggar redan...
Tyvärr så måste jag göra det pga. jag ska till Kurde idag som bor i hässelby, tillsammans med Rita för att skriva lite muuuuusik :) Det kommer bli jävligt nice, jag har lite planer som är hemliga men ni kommer nog få veta senare ;)
Hmm.. Vad mer...
Ojuste! Era jävlar... Först klagar ni på att jag inte skriver, sen när jag väl skriver är det ingen som kommenterar? Stick fan pleeeease...


Best i've ever done...

Kommentarer
Postat av: kajsa

hahaha mobbaad

2009-11-08 @ 21:18:00
URL: http://kaysa.blogg.se/
Postat av: kajsa

hahaha mobbaad

2009-11-08 @ 21:19:05
URL: http://kaysa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0