So sick.... of love songs.

Gudmurgun.. Här är man hemma och är sjuk, men ändå blir man väckt tusen gånger om från kompisar som är i skolan och har inget bättre för sig än att ringa och störa -.-
ok ok, jag vet att ni älskar mig men lugna er fan.. THIHIHI kommer få i mig imorn.
Jag ska nog sätta igång och plugga lite nu tills fresh prince börjar, världens bästa serie för er som inte vet.
sen när syrran kommer hem vill hon se saw 2 för hon har inte sett alla filmerna... Riktigt bra filmer måste jag säga, och snubben som gjort dom måste vara helt psykad om han kan hitta på något sånt.
aja, plugg awaits me!!
Puss på skinkorna!!


Denna låt vaknade jag till imorse :)
Trey Songz - One love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0