team jacob foreveeer

alltså... ord... det finns inga!
new moon...

omg...


JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!!!!! OK JA VET LÅTER HELT SMÅFJORTIS NU MEN JA SKIIIITERI DEN SOM VILL JIDDRA OM DE FUCK U ASSO DEN DÄR FILMEN DE FINNS INTE ORD !!! JACOB ASSO DE FINNS INGA ORD!!! JA SVÄR JAG TROR JAG FICK EN MINI ORGASM BARA AV O SE HONOM UTAN TRÖJA ASSOOOOOOOO OM JA INTE GIFTER MIG MED HONOM JA TÄNKER INTE GIFTA MIG!

VÄRLDENS BÄSTA FILM UTAN TVEKAN, SLOG TWILIGHT SNABBT UT UR FÖRSTA PLATSEN!



inga ord, nu sover jag så jag hinner drömma om jacob dom 4 timmar jag har att sova innan man ska upp sex.
fan ta förhandsvisning... fast nej, det var ändå bäst o se twilight och new moon direkt efter varandra..
kan inte sluta prata, för exalterad...

OMG OK SÖMN!!!
JACOB HERE I COOOOOOOOOOOME
take me now please.

Kommentarer
Postat av: daniella

HAHAHAHAHAHHA!!

jake eller will?!



TEAM JAKE FOREVER

2009-11-20 @ 10:14:10
URL: http://imissyou.webblogg.se/
Postat av: aki

sluta jag kan inte välja :'(

2009-11-20 @ 13:22:41
URL: http://kuurdiie.blogg.se/
Postat av: Ameelo

JAAAAAAAAAACOOOOBB!!<3333

2009-11-20 @ 17:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0