To be or not to be, that is the question

TJAAAAAA BLOOOGGEN!!! :D jag har saknat dig :$ Kom nyss hem från skolan, skön dag faktiskt. Blev äntligen klar med mitt engelska arbete om vår käre William Shakespeare :)
Och vi fick pannkakor i skoooolan! Oh jag blev överlycklig haha, julia och dani ni missar nananana skolkare!
Jag fick egentligen sluta två idag då etik och livsfrågor blev inställd, men jag och daorsa stannade och repade lite p å låten vi KANSKE ska sjunga på Rudbeck talangshow :)
Ikväll ska jag plugga sönder mig eftersom jag inte har tid resten av helgen, sen ska jag hjälpa mamma med hennes körkortsteori :) söt jag är asso.. BAM!
Lägger in bilder från idag senare när Daorsa skickat dom!
Poss :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0