Ok jag skrev fan bok... blev bara irriterad.

Määääääääääänniskor människor nu får det väl fan ta och räcka eller vad tycker ni? Jag är ingen hater not at all men det finns vissa grejer, you just gotta hate em'.. Jag HAAAATAR människor som ser ner på andra.. Jag hatar när vissa sätter sig sjäv på någon fucking piedestal och tror att dom är bättre än alla andra. Helt seriöst vad gör dig bättre än mig? Vad gör dig finare, smartare, roligare eller mer mogen än mig? Vem sätter reglerna för vem som är finast eller bäst? Hur är man finast eller bäst? Du verkar tro att du är Gud när du sätter såna regler. Som man säger, skönhet ligger i betraktarens ögon and I totally agree, it's the same with a lot of other stuff aswell alltså. Som jag sa vem sätter reglerna för vem som är bäst osv? Om det inte finns någon "regel" för vad som klassas som fint bra roligt hur vet man vad som är bäst? Man kan inte göra det, för alla har olika åsikter, allting ligger i betraktarens ögon som sagt så vad ger dig rätten att döma mig eller se ner på andra?

Jag blir heeeeeelt galen!! OH! Det finns en tjej från den här lilla förorten Upplands Väsby som är ökänd för hennes nedlåtande attityd och judgemental åsikter, och alltså nej.. Den där tjejen har ingen chans. Jag hittar inte ens ord för att beskriva henne ordentligt. Och när JAG inte har ord, det är då det blir skumt. Hon kollar konstigt på människor som inte klär sig som hon tycker är rätt, hon snackar skit om människor som inte beter sig så som hon tycker är "moget". Gumman låt mig säga en sak till dig, mogenhet är inte att gå runt som en mus eller att "leka fin". Att vara mogen handlar om att veta vem man är och kunna bete sig som man vill och FORTFARANDE vara säker på den man är. Jag kan gå runt på stan helt flippad med mina vänner och låta folk kolla på mig som om jag vore ett barn, men jag vet fortfarande vem jag är jag vet att när det kommer down 2 it I can take care of business..

Jag älskar människor som är allmänt trevliga mot alla, som inte dömer folk efter en massa skit grejer. Jag dör för såna människor, för det finns så jävla få kvar i världen. Och jag veeet att alla tänker att de är en person som inte kollar ner på andra, men jag tror inte det är så om jag ska vara helt ärlig.. Tänk efter lite.. Nästa gång er kompis berättar om någon kille eller tjej den varit med, kolla hur ni tänker.. Om inte det första ni tänker är "fan han är ju skit fin eller fan han är ju skit ful". Det är oftast den första reaktionen man får när man berättar om någon, man får en kommentar om personens utseende.
YYYYTLIGA MÄNNISKOR!!!

Kommentarer
Postat av: sallata

(Y)

2010-01-02 @ 02:25:07
Postat av: aki paki lover

vi e alla haters aki, de e bara att erkänna det nu :P

2010-01-03 @ 01:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0