RAKKA PAJNJAA!

ASSÅÅ LIZZNÄÄEE HÄHÄHÄH
you know who is me.. mr d-d--d-d-dddddjjjjjjjjjjjjjjj  khaled.
blogg blogg blogg.. hur orkar ni :|
logga in varje dag o skriva feeta texter om vad fan ni har på er o vad ni gjort, o vad nni tycker om vissa kändisars kläder, utseende o gud vet vad.. veeem faaan bryyr siiig vad ni har suttit o gjort på dagarna.. ba shoo idag satt jag på coffe house med ms X hihi o drack chaii latte... duude?!?  d e sånt man har dagbok för.. o varför e dom så hemliga?           FÖR ATT FOLK GER FAN I DOM.. skriv vafan du vill o keep it to yourself.. om folk nu e så jävla intresserade om er så kanske dom borde bli vän med er istället :O how about that!? dåå får dom ju se how you act walk talk and dress alla day everyday ! uuuu vikket liiv hahahah
men men fuck d där .
jag har aldrig fattat d här med bloggandet.. min kära vän akar tvingar mig läsa hennes blogg varje dag. well för o vara helt ärlig så e den a bit more intresting än dom flesta.. här skriver hon djupa saker. saker som betyder något. ett tag blev hon lite borta o började skriva saker som dom allra flesta gör, om vad hon har på sig o vart hon köpt allt.. but i talked her out of it... o d e braa!  för hon skriver fett bra o jag tkr hon borde fortsätta me sina djupa texter..VEM E MED MIG !? RAKKA PAJNJAAAAAAA !
o för er som inte vet vad rakka pajnja är så ska jag förklara här med två simpla ord
HIGH FIVE ! hahahahah aaaaaaaaa broor spread de wuurd !
Rakka pajnja alla kära som vill lära, betyder High Five men på PASHTU .. och vad e pashtu.. ju . pashtu är ett afghanskt språk.. no need to go deeper..d e allt ni behöver veta..
nånå...
vad ska jag berätta om mer.. ajuste. who am I
hähä d e ju ingen nyhet lixom alla vet vem jag är viiissssst.. K to the A.F
jaaa ni har säkert läst den där lilla gnutta texten akar skrev om mig för nån vecka sen.
VET NI OM EN SAK!?
yeah sure you do, men kanske inte den saken jag ska berätta för er just nuuuu
life is güüüd !
BRA-BÄTTRE-KHALED .. mina damer o herrar :)


Det största fel du kan göra i livet, är att vara evigt rädd för att göra ett.

Kommentarer
Postat av: akar

Jaaa.. så kan det ju också gå

2010-01-08 @ 13:48:32
URL: http://kuurdiie.blogg.se/
Postat av: Ala a.k.a New Girl

jevla blötis.....

2010-01-08 @ 13:57:35
URL: http://mmaamacita.blogg.se/
Postat av: kajsa

khaalili har inte alla hästar hemma!

2010-01-08 @ 13:58:00
Postat av: aki

khalili har inte ens en häst hemma...

2010-01-08 @ 21:44:22
URL: http://kuurdiie.blogg.se/
Postat av: Daniella

awwwwwwwwwww charles!!! :') så sööööööööööööööööööööööööööööööööööt

2010-01-08 @ 22:11:00
Postat av: julia

hahaahahah omg khaled..

2010-01-09 @ 00:03:24
URL: http://jjullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0