-

“Hope is the worst of evils, for it prolongs the torment of man”. - Friedrich Nietzsche

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hur kunde du få ditt körkort så foort? :D Du e galet duktig. Kan du berätta lite? Plugga du till teorin och allt på egen hand? Hur många lektioner körde du hos trafikskolan? Puss<3

2010-07-15 @ 12:58:01
Postat av: Akar

Haha tack så mycket! Jag pluggade till teorin på egen hand ja, samtidigt som jag pluggade i skolan.. Så det blev rätt mycket, men jag gjorde det som jag var tvungen att göra, min mamma behövde mig :) Jag körde med trafikskolan ja, jag köpte två paket vilket sammanlagt är 20 lektioner varav varje lektion är 40 mintuer. Men vi brukade köra 80 mintuer per lektion så det blev 80 min gånger 10. Jag tog körkortet exakt två veckor efter min 18års dag, så det var roligt! :D

Tack igen! Puss

2010-07-15 @ 17:09:51
URL: http://kuurdiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0