Love is unstoppable

Jag tror jag måste vara totalt efterbliven, eller så har min torka på kärleksfronten varit väldigt lång eftersom jag verkar vara den enda som missade när kärlek slutade handla om kärlek, och började handla om allt annat.

När slutade kärlek handla om att man vill vara i någons närhet? När allt man tänker på är den andra personen, och när ett sms från han eller henne kunde göra hela ens dag. När man inte kan sluta tänka på den andra eller inte klarar av att vara ifrån varandra. När slutade kärlek handla om att bara va? Att bara vara med varandra? 
Allt folk nu tänker på är vad man har för stämpel på förhållandet. Är vi på G? Är vi tillsammans? Ser han mig som en vän eller mer än en vän? Varför vill han träffa mig? Gillar han mig eller vill han bara ha en grej? Folk kan inte vara ärliga nuförtiden. Allt är ett spel.. Vem ska höra av sig först? Ska jag leka svår? Tycker han jag är för lätt?

Snälla people sluta göra allting till rocket-science, det är inte så komplicerat, det behöver inte vara det. Om du gillar någon, säg det bara. Om du vill vara med någon, var det bara. Om ditt hjärta känner att du vill vara med någon, va med personen. Sätt inte stopp pga. onödiga saker som stämplar, rykten eller anseende. Skit i allt annat än kärleken, för om ni låter kärleken blomma är den ohejdbar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk att det finns kvar sådana som dig. Du vet när man får känslan av att pure-kärlek inte existerar längre, och man mister hoppet. just nu inser jag att det finns människor som förstår vad det går ut på. Jag är inte ensam.

2011-04-08 @ 22:01:18
Postat av: Anonym

Kan inte du fortsätta med din saga om flickan :D så snabbt som möjlöigt längtar!

2011-04-24 @ 20:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0